հարցազրույց

Ֆրանցիսկ պապը ստեղծված քահանայապետի կերպարի յուրովի «պատանդ» է

Անդրեյ Մելնիկով 09/06/2015
Վատիկանի համար կարևոր է հանդես գալ որպես քրիստոնյաների պաշտպան, ինչի համար կա և’ ցանկություն, և’ հնարավորություններ:

Հոգեւորականը պիտի Խիզախ լինի եւ չվախենայ արդարութիւնը պաշտպանելուց

Տէր Մարտիրոս Պէրպէրեան 21/04/2015
Բայց ինչքան գիտեմ Հայաստանում եւ նախկին Սովետական միութեան երկիրներում, վիճակը տարբեր է, այստեղ գործում են տարբեր կանոններ, այնտեղ ամէն ինչ նշանակովի է, եւ ժողովուրդը ոչ մի մասնակցութիւն եւ ձայն չունի, այս իսկ պատճառով սկասում են ըմբոստութիւններ եւ քննադատութիւններ հաւատացեալ ժողովուրդի կողմից։

Ի՞նչ հիմքով է կրոնական կազմակերպության ներկայցուցչությանը գերակայող դիրք շնորհվում

Արմինե Դավթյան 17/04/2015
Հանրակրթությունը պետք է զբաղվի իր գործառույթներով, եկեղեցին` իր: Դրանք կարող են համագործակցել բացառապես չեզոք, այլ ոչ կրոնական դավանաբանության հարցերով:

Աշխարհիկ, չի նշանակում անհավատ

Նազենի Ղարիբյան 13/04/2015
Երբ անկախությունից հետո եկեղեցին, այսպես ասած, ազատագրվեց, մեր եկեղեցին վերադարձավ հարյուր տարի առաջվա իր դիրքերին: Այն, ինչ այսօր ասում և անում են հոգևորականները, դրանք հարյուր տարի առաջվա հասարակությանը հատուկ երևույթներ են, այն ժամանակներին համապատասխան:

Ինչո՞ւ է Եկեղեցուն ձեռնտու կեղծված ընտրությունը

02/04/2015
Հարցազրույց Ստեփան Դանիելյանի հետ Ստեփան, օրերս Մայր աթոռն անդրադարձավ Րաֆֆի Հովհաննիսյանի հացադուլին՝ չարդարացնելով այդ քայլը, քանի որ այն աստվածատուր կյանքին սպառնացող գործողություն է: Հայտարարության մեջ նաև նշվում է, որն անընդունելի է, երբ փորձ է արվում այսօր քաղաքական շահարկումների թիրախ դարձնել Ս. Եկեղեցին, Հայոց Հայրապետին և անգամ ՀՀ նախագահի երդման արարողությանը գործածվող Վեհամոր Ավետարանը: Ըստ Ձեզ՝ ի՞նչ կեցվածք պետք է իրականում ընդուներ եկեղեցին:

Կրոնը` որպես ինստիտուտ և որպես հավատք, շատ տարբեր բաներ են

Եվա Սարգսյան 17/03/2015
Մինչև կառույցի դերի ու նպատակի մասին խոսելը պետք է հասկանալ, թե ի՞նչ դեր ու նպատակ ունի այսօր Եկեղեցի ինստիտուտն առհասարակ, ինչու՞ համար և ի՞նչ է ծեսը, ի՞նչ է «հոգևոր» ասածը, և ի վերջո, ո՞րն է մեր հավատքի առանցքային փիլիսոփայությունն ու խորհուրդը՝ ուրախությունը, կյանքը, բավարարվածությունը, թե՞ խոնարհ տոկունությունը, հավերժ պայքարն ու հույս հետոյին:

Իրանցիների համար քրիստոնեությունն ավելի շուտ անձնակն հարց է, թուրքերի համար այն ավելի շուտ քաղաքական ընկալումներ ունի

Վահան Պողոսյան 16/02/2015
Մենք հաճախ ենք հանդիպում մարդկանց, ովքեր հայկական արմատներ ունեն: Նրանք հիմա ավելի համարձակ են խոսում այդ մասին: Երբեմն նույնիսկ ուղղկի ասում են , որ իրենք քրիստոնեա են:

Կրոնական անհանուժողականությունը հարիր չէ մեր ժողովրդին

Էդգար Վահանյան 12/02/2015
Ոչ ոք իրավունք չունի ազգը աղճատելու, Ավետարանական հայերը միայն նպաստ են բերել մեր երկրին, դրսում ապրող ավետարանական երիտասարդները ջանք ու եռանդ չեն խնայում բարձրացնելու հայակական հիմնախնդիրները, տարածելու մեր մշակույթային արժեքները:

Ողբերգության վրա ձեռքեր տաքացնելը ստորություն է

Աշոտ Հովսեփյան 11/02/2015
Կարող եմ վստահաբար ասել՝ ոճրագործությանը կրոնական երանգներ տալը միաժամանակ և՛ իրավախախտում է, և՛ ստորություն է, և՛ տգիտություն է, և՛ խաբեություն է, և՛ դավաճանություն է:

Փնթիությունն իբրև հղացք ձևակերպելու կարիք կա

Միսակ Խոստիկյան 23/01/2015
Խնդիր չէ, եթե որևէ մուսայի հետևորդը մտնում է քաղաքական ասպարեզ, կամ՝ հակառակը, եթե ըստ այդմ չի երևակայում, թե նախկին գործով է զբաղված, չի համատեղում տարբեր դերերը միաժամանակ: