Երուսաղեմի ամենավաղ լուսանկարները, որոնք կատարված են 1844 թ.

Երուսաղեմը երեք կրոնների սրբավայր է: Այն հատուկ նշանակություն ունի հատկապես աբրահամական կրոնական ուղղությունների համար, որպես հուդդակայական, քրիստոնեական և իսլամական սրբատեղիների տեղակայման վայր: Երուսաղեմն այն եզակի քաղաքներից է, որն ունի 70-ից ավելի անուններ, որոնք արտահայտում են դրա նկատմամաբ միլիոնավոր մարդկանց սերն ու ակնածանքը:

Այստեղ նեկայացված են Երուսաղեմի ամենավաղ նկարներից, որոնք կատարված են 1844թ.: Նկարների հեղինակն է ֆրանսիցի Ժոզեֆ Ֆիլբեռ Ժիրո դե Պարնգեյը ( Joseph Philibert Girault de Prangey).

Այդ ժամանակ Երուսաղեմը Օսմանյան կայսրության ծայրամասում տեղկայված ոչ մեծ քաղաք էր մոտ 15 հազար բնակչությամբ: Լուսանկարներից երևում է, որ վերջին խաչակրաց արշավանքից հետո այն շատ չի փոխվել:

Լուսանկարներում`

Մեծ մզկիթը 1844թ.

Porta Aurea (Ոսկե դարպասները)

Քարամ ալ-Շարիֆը (Քրոմային լեռ)

 

Յաֆֆինյան դարպասները Իրենց անունը ստացել են միջերկրական ծովեզրի Յաֆֆո քաղաքը տանող Յաֆինյան ճանապարհից:  Ավանդույթի համաձայն`Երուսաղեմի վերջին զավթիչը այստեղ է եկել այս դարպասներով: 1898թ. գերմանացի կայսեր Վիլհեմ 2-րդի այստեղ այցի ժամանակ թուրքերը քանդել են դարպասների աջ հատվածը այնպես, որ կայսերը կարծել է, թե քաղաք է մտել հենց դարպասներով: 1917թ. Բրիտանական զորքերի հրամանատար գեներալ Ալլենբին, ի հարգանք քաղաքի, Յաֆֆինյան դարպասներով անցել է ոտքով:

Աղբյուր:
etoretro.ru
wikipedia.org